SANTIAGOinCUBA.reismee.nl

de eerste week

ik ben goed aangekomen en de familie stond me op te wachte. ik mocht zonder problemen naar buiten en met een auto naar het huis van de familie. nu ben ik voor de eerste x naar een hotel gegaan ( HABANA Libre) om internet te gebruiken. ik heb mijn verhaaleen sticky maar de computer kan het niet vinden, jammer. alles heel traag en 10CUC per uur.

dinsdagmorgen naar de moeder van Rosita, savonds hadden we vergadering,

woensdag in de buurt wat bekijken

donderdag was ik ziek, verkouden, koorts en zo

vrijdag een stuk beter en weer wat in de buurt van de straat 10 de Octubre rondkijken

zaterdagochtend had mijn gastheer een openbare lezing in een buurgemeente en smiddags en s'vonds de stad in naar Habana Vieja

zondagochtend velddienst en smiddags naar Habana Vedado

Reacties

Reacties

Hartley en Shireen Linger

Jammer van de sticky...maar wat leuk allemal leuke fotos..veel plezier.Groetjes ook van Joyce syreeta en Milton.

Jolanda

Goed te lezen dat het je is meegevallen en dat de Fam. je stond op te wachten!
Geniet van de warmte en de mensen.
groet Jolanda

Nico

Mooie foto's en blijde mensen.
Groet de familie van je broer.
En bedank ze maar namens mij voor de gastvrijheid.

rosita esperon

Broeder Koos Ik ben blij dat je bij mijn moeder was geweest Groeten aan de broeders Isora y Victor Zeg tegen hun dat ik bezig ben een ticket te regelen om in mei te gaan naar Cuba een dikke kus aan ze allemaal.Te amo.Rosita

Trix

Hoi Koos, heel goed om te horen dat je goed bent aangekomen. Je eerste week zit er al weer op. Ik hoop dat je vele goede indrukken mee kan nemen naar Nederland. veel plezier en ik blijf je volgen op internet.

Jolanda

Hoi Koos, De laatste dagen op Cuba. Gelukkig wordt het weer hier ook beter en warmer dus dat valt mee!
Geniet er nog van en tot volgende week!

Familie Linger.

Welcome home brother Koos.Hope tyou get over the jetlag soon .hasta luego.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!